PLASTIA - dlouhodobá spolupráce nám umožňuje aktivní přístup
Společnost PLASTIA se dlouhodobě zaměřuje na potřeby pro zahrádkáře, především pak vlastní designové květináče. Díky více než pětileté výborné spolupráci můžeme aktivně navrhovat podporu online marketingu, včetně zákaznických soutěží.
Představení společnosti ve 4 jazykových mutacích. Katalog produktů, přizpůsobení mobilním zařízením, vyhledávání; prostě všechno, co k tomu patří.
Podpora pro videoprojekt učící zájemce základním znalostem o pěstování v interiéru. Microsite s netradičním řešením, kde klíčovým obsahem je 5 dílů videoshow.
Kompletní realizace zákaznické soutěže od počáteční idey, přes název až po finální realizaci a vyhodnocení. Soutěže se zúčastnili soutěžící ze 76 okresů ČR.
Komunitní web pro všechny, kteří rádi pěstují doma, chtějí se inspirovat nebo naopak pochlubit svým pěstitelským umem.
Urbalive je prémiová značka společnosti PLASTIA s vermikompostérem jako vlajkovou lodí. Prezentace těchto prémiových produktů má kromě evropské verze i speciální pro USA (pro podporu prodeje na Amazonu).
„Co nám přinesla spolupráce s firmou IZON? Přesvědčila nás, že i dnes lidi dokážou dělat nejen pro peníze, ale dokážou se i pro věc nadchnout a zapálit. Díky jejich vnímavému přístupu se nám podařilo realizovat naše myšlenky a představy, které jsme někdy těžko popisovali jen slovy. Sami do práce přináší zajímavé nápady a postřehy, které nás posunují blíže k našim zákazníkům.“